[I18NGR] gallery, changelog, placeholders, arguments, deselect

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Sun Oct 29 19:16:37 EET 2006

Koita έχεις δίκιο όντως...
Απλά στο kde προσπαθούμε (όσο είναι λογικό φυσικά) να διατηρούμε την ίδια
ερμηνεία για να παγιωθεί στο μυαλό του χρήστη...
Δηλαδή το log στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι "καταγραφή" παντού στο kde...
γι' αυτό και το είπα κατευθείαν έτσι...

Aπό την άλλη φυσικά , αν εσένα σου ακούγεται καλύτερο το "αλλαγές έκδοσης" δε
νομίζω να χαλαστούμε κιόλας. :-)