[I18NGR] Προβλήματα με εμφάνιση ψιλής και δασείας

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sun Oct 8 19:04:50 EEST 2006

Καλησπέρα,

Πρέπει να πω ότι δεν γνωρίζω ποια είναι η βασική γραμματοσειρά του
συστήματος της διανομής SuSE Linux. Είναι πολύ πιθανό η βασική
γραμματοσειρά να μην έχει ελληνικά με αποτέλεσμα οι χαρακτήρες που
λείπουν να συμπληρώνονται από διάφορες άλλες (διαφορετικές)
γραμματοσειρές που υπάρχουν στο σύστημά σου.

Με την εγκατάσταση μιας νέας γραμματοσειράς πρέπει να την επιλέξεις και
μέσα από
Σύστημα/Προτιμήσεις/Γραμματοσειρά
Αν ο υπολογιστής σου έχει οθόνη με μεγάλο αριθμό DPI (dots per inch)
[π.χ. έχεις οθόνη CRT], τότε οι περισσότερες ελληνικές γραμματοσειρές θα
φαίνονται καλά. Διαφορετικά, θα είναι καλό να επιλέξεις μια
γραμματοσειρά που παρέχει πληροφορίες "hinting" (δηλαδή έχει πληροφορίες
που περιγράφει πως θα πρέπει να γίνει η απεικόνιση των γραμμάτων όταν το
μέγεθος είναι σχετικά μικρό).

Υπάρχει μια διαδικασία σε εξέλιξη (με την υποστήριξη των διανομών) για
την εναρμόνιση των γραμματοσειρών μεταξύ των διανομών. Ελπίζω σε
νεώτερες διανομές να μην υπάρχουν τέτοια προβλήματα.

Σίμος