[I18NGR] Επιτέλους πολίτης!

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue Nov 28 14:04:28 EET 2006

Καλησπέρα σε όλους!

Ίσως μερικοί να διαβάσατε το blog μου, αλλά θα το ξαναγράψω έτσι γιατί
είχα καιρό να γράψω mail στις λίστες με την άνεσή μου. :-)

Εδώ και λίγες μέρες είμαι και πάλι πολίτης, τελείωσε η θητεία
μου -9μηνη- αλλά το φανταρικό ήταν το λιγότερο που έγινε αυτή τη
χρονιά. Αν και εκνευριστικά εκνευριστική περίοδος, τέλος πάντων,
τελείωσε.

Πέρα από αυτό, στη χρονιά που μας πέρασε, παντρεύτηκα και είμαι εδώ
και λίγες εβδομάδες και ένας χαζομπαμπάς :-D
Ο μικρός αν και μια σταλίτσα στο μέγεθος, έχει τρομερά δυνατή φωνή και
ιδιαίτερη ικανότητα να ξυπνάει τους πάντες μες στη νύχτα επειδή θέλει
χαδάκια/φαΐ/βόλτα/πριτς. Διαπίστωσα ότι ο Bob Marley βοηθά στο να τον
ηρεμήσει αλλά μερικές φορές ούτε αυτός δεν είναι αρκετός :-)

Τέσπα, τώρα είμαι πλέον στο Ναύπλιο και σιγά-σιγά προσπαθώ να
ξαναστήσω δίκτυα, υπολογιστές και καταστάσεις και να επανέλθω
επαγγελματικά στην προηγούμενη κατάστασή που βρισκόμουν και ίσως και
παραπάνω...

Όσον αφορά τα θέματα του Debian, όλα είναι σχετικά καλά -ο Ν. Νίκταρης
μου είπε για κάποια προβληματάκια πάλι με τα ελληνικά στην κονσόλα,
αλλά κατά τα άλλα είμαστε OK. O Μ. Γαλάτουλας έχει κρατήσει στο 100%
τις μεταφράσεις όλον αυτόν τον καιρό, γεγονός για το οποίο αξίζει
συγχαρητήρια -ναι, ίσως να μην τα πάμε πάντα καλά, αλλά τα του
καίσαρος τω καίσαρι- και γενικά δεν έχουμε κάτι τραγικό. Αν και δεν
έχω προλάβει να δοκιμάσω την εγκατάσταση του etch -τώρα μόλις
προσπαθώ να το εγκαταστήσω στο νεοαποκτηθέν powerbook (όχι
macbook :-D) 12" G4 - φαντάζομαι ότι όλα είναι καλά.

Όσον αφορά το debconf9, ε, νομίζω ότι μπορούμε να αρχίσουμε σιγά σιγά
να το ψάχνουμε πλέον, αν φυσικά συμφωνείτε οι υπόλοιποι.

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης