[I18NGR] [Fwd: [Bug localedata/2176] Please include new locale grc_GR (polytonic/ancient) Greek]

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Sun May 7 14:03:31 EEST 2006

On Wednesday 03 May 2006 15:33, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Να πω την αλήθεια, μου φαίνεται άχρηστο ένα locale "grc" - πώς θα
> χρησιμοποιηθεί; Η καθαρεύουσα και το πολυτονικό που
> χρησιμοποιούνται τους τελευταίους αιώνες δεν είναι Αρχαία
> Ελληνικά... Και για τις περισσότερες γλωσσολογικές εφαρμογές αρκεί
> νομίζω κάποιο tagging.

Και είναι δηλαδή πρόβλημα να υπάρχει το locale; Δε μπορώ να καταλάβω
γιατί ακόμα συζητάμε το "γιατί"; Σε τελική ανάλυση δεν ζητήθηκε από
κανέναν να κάνει δουλειά, εκτός ίσως από τη διόρθωση αυτή. Εγώ
δυστυχώς είμαι ακόμη φαντάρος και ασχολούμαι με μαλακίες αντί να κάνω
σοβαρή δουλειά... Το λίγοστό χρόνο που περνάω online το σπαταλάω να
διαβάζω και να απαντάω εκατοντάδες emails. Μόλις βρω λίγο χρόνο θα
προσπαθήσω να το φτιάξω όμως, τουλ. έτσι ελπίζω.

Κώστας