[I18NGR] host kai patch!

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Mar 30 22:45:50 EEST 2006

On Thursday 30 March 2006 22:34 Nikos Hatzidakis wrote:
> Kalispera se olous!
>
>   Kat' arxin na zitiso signomi gia ta greeklish, alla tin exo pathei polles
> fores me tin kodikopoiisi ;-). Exo ena problima me tis parakato lekseis:
>
>   host:?

host ->εξυπηρετητής (ή υπολογιστής)

patch
Το έχω δει να μένει αμετάφραστο, ή να αποδίδεται ως μπάλωμα ή και διόρθωση,
αλλά δεν ξέρω/θυμάμαι αν έχει γίνει κάποια σχετική συζήτηση στο παρελθόν.

Άλλες απόψεις;

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».