[I18NGR] Βοήθεια για kio_media (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Jun 15 12:57:02 EEST 2006

On Wednesday 14 June 2006 23:44 Τα πάντα ρει wrote:
> Spiros Georgaras [14/06/2006]:
>
> Προτάσεις μεταβολών ακολουθούν

Ευχαριστώ, τα πέρασα ήδη

Αυτά που με απασχολούν ακόμη είναι τα:

1. Journaling

Πιστεύω θα μπορούσα να αφήσω αμετάφραστο το μήνυμα "Journaling:" αλλά πως θα
μπορούσα να αποδώσω αυτό;

Specifies  the journalling mode for file data. Metadata is always
journaled.

2. Write Back
Νομίζω και αυτό θα μπορούσα να το αφήσω ως έχει, εκτός κι αν υπάρχει κάποια
άλλη πρόταση

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html