[I18NGR] Ερώτηση... χημείας

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jun 15 11:38:07 EEST 2006

On Mon, 12 Jun 2006, Kostas Papadimas wrote:

> Στις 12-06-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 16:02 +0300, ο/η Spiros Georgaras
> έγραψε:
>> Καλό απόγευμα σε όλους
>>
>> Μία ερώτηση για όσους έχουν γνώσεις χημείας.
>> Θα ήθελα την μετάφραση του "Squaric acid"
>>

> Χμμμ  για ψάξε για τετραεδρικό άνθρακα....

o anthrakas einai oytws 'h allws "tetraedrikos". Syndeetai me alla 4
atoma ('h ligotera alla me "perissoteroys" apo 1 desmoys). Analoga
bebaia me to tropo poy syndeetai, ayto to tetraedro "tsalakwnetai" kai
ginetai diafora (bl. kai parakatw)

> ( Squaric acid, also called quadratic acid, because its four carbon
> atoms form a square, is an acid with chemical formula C4H2O

To morio ayto legetai squaric apo to "square", epeidh o kentrikos
anthrakikos toy skeletos sxhmatizei tetragwno (bl kai to sxetiko sxhma
sth wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Squaric_acid)

Basika to onoma proekypse apo mi3h toy "square" kai ths paradosiakhs
katalh3hs "-ic" gia ta o3ea (sta ellhnika -iko px. o3iko, anthrakiko,
nitriko o3y)

Epomenws, _*AN*_ ginotan metafrash (tha to dw me kapoion pio sxetiko apo
emena) tha htan toy styl: tetragwniko ('h tetragwnoeides?) o3y.