[I18NGR] "epifania ergasias" sto GNOME

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Tue Jun 13 02:39:01 EEST 2006

Την 12/6/2006, Stavros Giannouris <stavrosg2002 at freemail.gr> έγραψε:
> Στις Mon, 12 Jun 2006 13:04:28 +0100
> Ο/Η Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com> έγραψε:

> Επιφάνεια εργασίας. Μεγάλο αλλά δε βλέπω συντομότερο εναλλακτικό.
συμφωνώ ότι δεν υπάρχει καλό ενναλλακτικό.
Πέρα από αυτό αν έχετε fedora/ubuntu πρέπει να βλέπατε system/ σύστημα.
Το γιατί δεν το βλέπετε στο fedora χρειάζετε λίγο ψάξιμο. Κοιτάξτε
λίγο το redhat-menus. To είχα διορθώσει αλλά πρέπει να βγει καινούργια
έκδοση του πακέτου για να περάσει και στο εξελληνισμένο περιβάλλον μας