[I18NGR] foomatic-gui

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at yahoo.gr
Fri Jun 9 07:08:56 EEST 2006

Την καλημέρα μου στη λίστα,

Επισυνάπτω μετάφραση του foomatic-gui που έκανα πριν λίγο καιρό, για να
δω πώς δουλεύει το poedit (κάτι σαν hello world της μετάφρασης). Άμα
απέδωσα σωστά τη γραμμή 344 του .po δεν ξέρω, αλλά μου φαίνεται πως
πιάνει το χιούμορ καλύτερα απ'το νά'λεγε "πρες-παπιέ", τι λέτε;

Τώρα θέλω να μεταφράσω κάτι .ts 900kb, οπότε μόλις κατέβασα τo
qt-x11-opensource-4.1.3 που απ'ότι είδα έχει το "linguist" μέσα (compile
και εγκατάσταση αργότερα..). Σύγκριση με poedit / γνωστά προβλήματα με
ελληνικά;

Χαιρετισμούς,

Λεωνίδας B.