[I18NGR] Anaconda first round @ pootle OK (was: Fedora docs translations?)

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Mon Jun 5 22:08:34 EEST 2006

2006/6/5, Kostas Papadimas <pkst at gmx.net>:
> Στις 05-06-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 00:36 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:

> OK πήρα cvs account και ανέλαβα to printconf. To update τψν .po γίνεται
> αυτόματα?  (το intltool -update δεν δουλεύει στους καταλόγους μου....)

δεν γίνεται αυτόματα για όλα τα πακέτα, για αυτό καλύτερα είναι πριν
ξεκινάμε μια μετάφραση να ενημερώνουμε το αρχείο el.po από το xxx.pot
με χρήση του msgmerge.
Έτσι την πάτησα με τα redhat-menus, δεν έκανα ενημέρωση και έμειναν
στα αγγλικά μερικά μηνύματα από το fc5...
To intltool-update δεν λειτουργεί γιατί όταν κατεβάζεις τα modules δεν
σου κατεβάζει όλο το πακέτο αλλά τον κατάλογο με τα po.

Νίκος