[I18NGR] metafrasi "_"

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Mon Jun 5 16:02:44 EEST 2006

_Δικτύου ή οτι άλλο θέλεις πχ Δι_κτύου
δηλαδή το βάζεις στην λέξη που είναι και στο αγγλικό κείμενο.
Καλό είναι αν μπορείς να αποφύγεις τις συγκρούσεις (accelerator clashes)

Μάθε περισσότερα για τα underscores
http://translate.sourceforge.net/wiki/guide/translation/accelerators

επίσης έχε υποψην σου οτι δεν χρησιμοποιούμε στα ελληνικά (εκτός
ελαχίστων εξαιρέσων κεφαλαία στην αρχή κάθε λέξης. Βρες στα αρχεία της
i18ngr την σχετική συζήτηση. Δηλαδή είναι σωστό "Πρωτόκκολο ενημέρωσης
ώρας μέσω..."
αυτό το είχα μεταφράσει λάθος παλιότερα εγώ :)
Όπου βρίσκουμε τέτοια μηνύματα τα διορθώνουμε λοιπόν.

Νίκος

Την 5/6/2006, Dimitrios 'sehh' Michelinakis <dimitris at michelinakis.gr> έγραψε: