[I18NGR] more debconf.gr: twra ti na pei kaneis!

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Jul 18 19:47:46 EEST 2006

Στις 18-07-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 17:21 +0300, ο/η Emmanuel Galatoulas
έγραψε:

> [...]
> και η εμπλοκή των τοπικών Linux User Groups. Δηλαδή είναι πολύ λογικό
> μια από τις
> ομάδες που θα πρέπει να έχουν ανάμιξη σε ένα τέτοιο event να είναι και
> το Hellug.
>
> Δεν περιμένω καμμιά διαιτησία από το ΕΔΕΤ προφανώς. Από το ΕΔΕΤ αυτό που
> περιμένουμε όλοι φαντάζομαι είναι ένα στοιχειώδες ενδιαφέρον για τα
> θέματα του ΕΛ/ΛΑΚ
> που τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο φαίνεται σαν να αγνοεί. Και πάλι
> όμως και σε
> κάθε περίπτωση το ΕΔΕΤ μπορεί και πρέπει να είναι από τους καλούς

Ναι, αλλά δεν ενδιαφέρουν κανέναν τα διαδικαστικά και οι οι κόντρες για
το debconf στο EDET και την open-source. Θα καταλάβαινα μια ανακοίνωση
στην open-source, όταν έχουν ληφθεί οι αποφάσεις και έχουν τελειώσει τα
διαδικαστικά της υποψηφιότητας, αλλά πριν δεν έχει καμιά δουλειά η
open-source και ούτε αντιπροσωπεύει την ευρύτερη κοινότητα (περισσότερο
την αντιπροσωπεύει π.χ η i18ngr). Δεν έχω τίποτα εναντίον του ΕΔΕΤ και
της open-source, αλλά η κοινότητα δεν "ζει" εκεί (μιας και περισσότερο
είναι λίστα δημόσιων σχέσεων-  παρά λίστα της όποιας κοινότητας
υπάρχει).  Το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο να γίνει συζήτηση -σχεδιασμός του
μεγαλύτερου event στο χώρο του ελεύθερου λογισμικού στη Ελλάδα και η
συζήτηση να γίνεται εκτός Hellug.
> [...]
> >
> ρε παιδιά μού κάνουν εντύπωση τα φοβερά στερεότυπα μας. Δηλαδή από όσα
> έχω πει
> τόσες μέρες εσείς καταλαβαίνετε ότι το πρόβλημά μου είναι να
> "διεκδικήσω" εγώ
> το Debconf????! Έλεος. Ή ότι θα καταφέρω τίποτα μόνος μου??? Αυτό που
> απλά έκανα
> ήταν να προχωρήσω στη δημιουργία ενός "κόμβου" συζήτησης, συντονισμού και
> ενημέρωσης κάτι που σε οποιαδήποτε λογική και ώριμη κοινότητα θα
> αναγνωριζόταν
> σαν μια απόλυτα θετική κίνηση. Προφανώς και δεν είναι ένα site που θα

Μα δεν μιλούσα για την πρόθεση σου, αλλά για το  (αθέλητο ) αποτέλεσμα
της πρόθεσης σου. Το αποτέλεσμα είναι ότι η πρωτοβουλία σου δίχασε τα
4-5 άτομα που ασχολούνται ενεργά με το debian με αποτέλεσμα  οι όποιες
ελπίδες υπήρχαν να διεκδικήσουμε το debconf να γίνονται ακόμα λιγότερες
(γιατί διεκδίκηση debconf χωρις τη συμμετοχή των dd που υπάρχουν αυτή τη
στιγμή δεν γίνεται).
>  Αντί γι αυτό τι είχαμε? Κάποιοι
> όχι μόνο να μην
> προτείνουν κάτι, να μην συζητάνε επί της ουσίας αλλά απλά να ξεδιπλώνουν
> εμπάθεια και κακοπραίρεση (ενώ βέβαια την ίδια στιγμή κάνουν
> ανεκδιήγητες δηλώσεις
> του τύπου "το Debian είναι DOocracy και όχι DEMOcracy"! Μόνο που όταν οι
> DOers είναι άλλοι
> αυτό τους βραχυκυκλώνει αφάνταστα!). Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να
> περιμένεις κάτι
> καλλίτερο από κάποιους που διατυμπανίζουν σε κάθε ευκαιρία τον
> "εθελοντισμό" τους.
Μπορεί να λήξει αυτό το θέμα, ή η διοργάνωση του debconf θα είναι
Μανώλης vs Κώστας? Δεν ενδιαφέρουν κανένα  οι προσωπικές συμπάθειες -
εμπάθειες των dd , αλλά οι πράξεις τους. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Κώστας
Μ. έχει κάνει πολύ περισσότερα από όσα έχουμε κάνει όλοι μαζί τα
τελευταία χρόνια, και αυτό με κάνει να θεωρώ ότι μόνο με την ενεργή
συμμετοχή του θα υπάρχουν πιθανότητες διεκδίκησης- οργάνωσης του
debconf.
Ακόμα κατανοώ τον προβληματισμό σου (μιας και είσαι και το το πιο
"ανήσυχο πνεύμα" από όλους μας) για τυχόν  "καπέλωμα" / τελμάτωση της
κοινότητας του debian από τις πρωτοβουλίες ή την αδράνεια του Κώστα,
αλλά  πιστεύω ότι άδικα ανησυχείς ( και ο Κώστας μάλλον δεν θα έχει
πρόβλημα αν πάρεις εσύ περισσότερες πρωτοβουλίες για το debconf).

Πάντως για αυτό το κλίμα καχυποψίας που υπάρχει ανάμεσα μας, φταίμε όλοι
μας (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου), που αν και ασχολούμαστε με
το Ελεύθερο λογισμικό καιρό, δεν καταφέραμε ποτέ να συνεννοηθούμε μεταξύ
μας.  Το προσωπικό μεράκι και όρεξη του καθενός, μπορεί να βοήθησε το
συγκεκριμένο project αλλά ποτέ δεν καταφέραμε να "κτίσουμε" μια
κοινότητα μεταξύ μας. Φτιάξαμε μόνο ξεκομμένες ομάδες και
"γκρουπούσκουλα "  που βλέπουν με καχυποψία και προβληματισμό ο ένας τον
άλλον.
Για αυτό το λόγο θεωρώ ότι δεν έχει μακροπρόθεσμο νόημα η πρωτοβουλία
σου για το www.debconf.gr (ή οποία όπως φάινεται διχάζει χωρίς
απαραιτητα να φταίς εσύ- και όπως είπα δεν πήγε χαμένη) αλλά μια
πρωτοβουλία που θα εξασφαλίζει  την συμμετοχή όλων όσων θέλουν να
βοηθησουν (Βασικά εγώ δεν θα προτεινα ούτε  debconf.debian.gr αλλά κάτι
σαν for-debconf.hellug.gr το οποίο θα απομάκρυνε και τις όποιες υποψίες
υπάρχουν για προσωπικές υστεροβουλίες, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση
που θα πρέπει να κάνουμε στο μέλλον..)
> [...]
> τίποτα
> ούτε για Debconf ούτε για ο,τιδήποτε άλλο όπως γενικά δεν ακούγαμε μέχρι
> τώρα και πολλά
> πράγματα.
>
> Εν πάσει περιπτώσει κι επειδή το κουράσαμε πάρα πολύ, εγώ τουλάχιστον
> σταματώ εδώ.
> Αν θέλετε να ξεκινήσουμε σοβαρά συζήτηση για το Debconf είμαι στη
> διάθεσή σας. Θέλετε να
> χρησιμοποιήσετε το debconf.gr, είσαστε ευπρόσδεκτοι. Θέλετε να
> χρησιμοποιήσετε
> κάτι άλλο κάντε το! Αλλά ας κάνουμε κάτι! Και φυσικά θα κριθούμε όλοι

Πιστεύω ότι το πρώτο βήμα δεν η σελίδα, αλλά η συζήτηση ('εστω και σε
επίπεδο λίστας ή δημοσιεύσεων στο debian.gr) και ο προυπολογισμός (σε
χρήμα και σε ανθωποώρες και σε εθελοντές) για το debconf.

α) Τι χρειαζόμαστε , πόσο θα μας κοστίζει και που μας συμφέρει να
γίνει ?
β) Ποιοι και πόσοι ενδιαφέρονται να βοηθήσουν?
γ)Πώς και που θα βρούμε χορηγούς για το debconf?
δ) Ποιο ρόλο μπορεί να παίξει ο HELLUG σε αυτό? (προτείνουμε)
ε) Το ΕΔΕΤ μπορεί πια να βοηθήσει με κάποιο τρόπο? (προτείνουμε)
στ) ?
και τελευταίο στη λίστα το domain name

Κώστας

(Remove again from cc open source list- add i18ngr)