[I18NGR] Collaborative & Appraisal Translation System (CATS)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Jul 12 14:23:24 EEST 2006

Στις 12-07-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 13:56 +0300, ο/η Kostas Papadimas
έγραψε:
> Στις 12-07-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 13:48 +0300, ο/η Dimitrios 'sehh'
> Michelinakis έγραψε:
>
> Μιλάς για την εφαρμογή - περιβάλλον χρήσης php που θα γράψεις έτσι?

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να δεις την πιο πρόσφατη έκδοση του Pootle,
για να εντοπίσεις αν έχει κάποια στοιχεία που είναι χρήσιμα να
χρησιμοποιήσεις ξανά.

Όσο ξέρω, τώρα χρησιμοποιεί mysql για τη βάση, συνεχίζει να αναπτύσσεται
και έχουν και ένα άτομο από το SoC να δουλεύει σε αυτό.
To Pootle είναι γραμμένο σε Python.
Για περισσότερα, δες
http://translate.sourceforge.net/wiki/pootle

Σίμος