[I18NGR] OK/Entaji

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Jul 7 20:24:48 EEST 2006

On Friday 07 July 2006 19:19 Spiros Georgaras wrote:

> +1 :)
> Το πρόβλημα είναι λίγο πολύ γνωστό (τουλάxιστον για το KDE), αλλά δεν
> υπάρχει κόσμος και χρόνος
> Προσωπικά είμαι πνιγμένος με τα της δουλειάς και προβλέπεται να πάει έτσι
> μέχρι Αύγουστο - Σεπτέμβρη :(
> 'Ομως το κρατάω στα υπ' όψιν...

Τελικά δεν μπόρεσα να αντισταθώ...
Έκανα τις αλλαγές σε όλο το KDE (ευτυχώς δεν ήταν πολλές και το kbabel είναι
αρκετά ισχυρό σε ότι έχει να κάνει με αναζητήσεις σε πολλά αρχεία) :)

Να 'στε καλά που μου το υπενθυμίσατε

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html