[I18NGR] OK/Entaji

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Fri Jul 7 19:51:11 EEST 2006

sto GNOME prosfata ekana mia prospathia gia na einai "entaji" to opoio
einai apsogo metafrastika kai aisthitika (deite to programmata pou
trexoyn to teleytaio gtk+ kai tha deite poso oraio einai)
Tora an exei xemeinei to "ok" allazoyme opou to broyme.
ypotheto oti einai eykolo ston entopismo me ena search ston editor
(ektos kai an exei _ underscore)

Nikos