[I18NGR] Προτεραιότητες

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Wed Jan 25 22:19:34 EET 2006

Ελπίζω να έγραψα σωστά τη λέξη. Πάντα τη μπερδεύω.

Σπύρο Γεωργάρα-παιδιά, οι προτεραιότητες μου που σου-σας είχα πει προ
μηνών έχουν μπει. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά αυτή την περίοδο στη ζωή μου και
σιγά-σιγά λεω να επιστρέψω στις ομάδες μετάφρασης που ήμουν (HSTG και
KDE). Ακόμα δεν είμαι έτοιμος, αλλά είμαι πολύ κοντά στην ολική
επανασύνδεση μου με τον κόσμο του Linux. Κάτι ακόμα. Παλιότερα με τους
φίλους μου σνομπάραμε τις προτεραιότητες λέγοντας: "Θα μπεις σε μια
ρέγουλα, θα βρεις μια κοπέλα, θα κάνεις πέντε παιδιά και εμάς θα μας
ξεχάσεις". Δεν είναι έτσι, πιστέψτε με και αυτό το λέω για όσους είναι
ακόμα στο πανεπιστήμιο. Ένα μικρό μυστικό. Ακολουθήστε την καρδιά σας.

Κωστής

Σύντομα κοντά σας και πάλι...

Υστερόγραφο: Θυμίστε μου λίγο, στις λίστες ταχυδρομείου τι encoding
χρησιμοποιείται ώστε να βλέπουν (οι περισσότεροι) αυτά που γράφουμε;
Αυτό το μήνυμα το στέλνω με ISO-8859-7 προς αποφυγή παρεξηγήσεων.