[I18NGR] X.org 6.9.0/7.0 greek layout

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon Feb 13 13:44:07 EET 2006

Την 13/2/2006, Panagiotis Astithas <past at ebs.gr> έγραψε:

> Πάντως στην περίπτωση αυτή, το patch που αναφέρεις αποτελεί την
> απλούστερη λύση για το πρόβλημα και _δουλεύει_. Τουλάχιστον στο FreeBSD
> port το έχουν ήδη συμπεριλάβει και έτσι τα επερχόμενα 5.5 και 6.1 θα
> υποστηρίζουν τα ελληνικά χωρίς προβλήματα. Εάν υπάρχει κάποιο άλλο patch
> που θα επαναφέρει το el χωρίς να δημιουργεί προβλήματα σε libxklavier
> και σία, τότε μετά χαράς να το στείλουμε. Εάν η επαναφορά του el απαιτεί
> και αλλαγές σε libxklavier και δεν ξέρω που αλλού, τότε το patch θα
> πρέπει να τις καλύπτει και αυτές.

Ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ και πάλι ΕΛΕΟΣ.
*ΠΑΛΙ* αρχίσαμε τις χακιές και τα κόλπα;
ΑΜΑΝ

Εδώ έχουμε φτύσει αίμα για να παίζει κάτι σωστά, γενικά και χωρίς
πρόβλημα, αδιάφορα διανομής, ακόμα και αρχιτεκτονικής. Έχουμε ξοδεύσει
άπειρο χρόνο να κάνουμε τεστ πότε στο ένα, πότε στο άλλο, για να
παίζει σωστά. Υποφέραμε για να κάνουμε obsolete τα διάφορα howtos.
Παίξαμε μπουνιές για να είναι όλα όμορφα, ενοποιημένα και λειτουργικά.
Γράφουμε Howtos και ανεβάζουμε σελίδες με την ελπίδα και το ευχολόγιο
πως δε θα χρειαστεί κανείς να τα χρησιμοποιήσει.

Και πάλι, καθόμαστε και κάνουμε superscripts για να πιάνουν όλες αυτές
τις περιπτώσεις, το κάνουμε fine tuning για να παίζει και στην τάδε
αρχιτεκτονική, αλλά συνέχεια πιέζουμε να  φτιάξουν όλα αυτά, να
στηρίξουμε το unicode πρότυπο, να σπρώξουμε ώστε να πάιζει καλά, να
φωνάζουμε στις διανομές να υποστηρίξουν τα ελληνικά σε επίπεδο
εγκατάστασης, ώστε να μη χρειάζεται ούτε το gtkΨ ούτε το kdeΩ για να
παίξει σωστά.

Και εκεί που καθόμαστε ήρεμοι και λέμε, ουφ, επιτέλους μπορούμε να
αναπαυθούμε, έφθασε η 7η μέρα, μπορεί ο Μαΐστρέλης επιτέλους να γράψει
σωστά το όνομά του, γίνεται patch από έναν άσχετο ξένο που το
"el"ληνικά δεν του λέει τίποτε, αλλά το "gr"αικοί κάπου το'χει
ακούσει, και κάνει την πρώτη μ****. Και αντί να πέσουμε όλοι να τον
φάμε, κάνουμε μούγκα. Και ακόμα χειρότερα. Όταν το παίρνουμε χαμπάρι
δεν ενημερώνουμε τους άλλους. Μέχρι που έρχεται η αναθεματισμένη ημέρα
που <<εμείς οι άλλοι>> κάνουμε επιτέλους upgrade στο slack μας και
διαπιστώνουν πως τα ελληνικά έχουν γίνει *****.

ΠΑΛΙ

ΕΛΕΟΣ

Αν δεν σέβεστε εμάς που υποφέραμε για να γίνουν όλα αυτά, σεβαστείτε
όλους τους άλλους. Σεβαστείτε ό,τι οδηγίες έχουμε δώσει μέχρι στιγμής.
Σεβαστείτε τα (μακάρι να ήταν) πεπαλαιωμένα Howtos. Σεβαστείτε τις
άπειρες διανομές που άπειρες φορές τους έχουμε πρήξει να έχουν
επιτέλους και το "el" στις λίστες με τις επιλογές. Πόσες φορές θα μας
αντέξουν; Ποιος θα τρέξει πάλι για κάτι χωρίς νόημα;

Γνώμη μου: το θέμα αυτό είναι άμεσης προτεραιότητας και πρέπει να
γίνει rollback στο el ASAP. Αν δεν γίνεται rollback, να δούμε τι
αλλαγές θέλει ώστε ASAP να γίνει ξανά el. ΠΡΙΝ αρχίσει ο κάθε ένας να
το παίρνει από εδώ και από την αρχή και χάσουμε τη μπάλα πάλι. Πριν
ακολουθήσει το χάος.

Στο κάτω κάτω της γραφής, όπως και να το λένε, άκρη εγώ θα βρω.
Χαίρομαι όμως που τα
προσωπικά mails που λάμβανα κατά καιρούς για το "πώς θα γράψω
ελληνικά" έχουν πλέον μειωθεί και τείνουν στο 0, εξ αιτίας όμως αυτής
της αυστηρής και συγκεκριμένης γραμμής και δουλειάς που είχαμε κάνει
εγώ και πολλοί άλλοι, που λερώνουμε τα χέρια μας για να γράψουμε
κώδικα.

Έχουμε όμως αρχίσει να κουραζόμαστε.

Πάλι εμείς θα σώσουμε τον κόσμο;