[I18NGR] fedora translation

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Wed Feb 8 16:23:41 EET 2006

2006/2/8, Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net>:
> />/
> />/ tha ithela na anakinoso pos arxisa tin metafrasi tou Fedora.
> />/
>
> Καλημέρα,
> Η "προσθεσμία" ολοκλήρωσης της μετάφρασης για συμπερίληψη στη διανομή Fedora Core 5 είναι στις 13 Φεβρουαρίου,
> http://fedoraproject.org/wiki/DocsProject/Schedule
>
> Πιστεύετε ότι θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε τα "essentials" μέχρι τότε;

δύσκολο (εγώ εχω λίγο χρόνο κυρίως για proofreading) , επίσης πρέπει
να κινηθούν κάποιες διαδικασίες για να συμπεριληφθεί η μετάφραση του
anaconda στην διανομή.
> ///http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status?page=status&branch=HEAD&locale=el&essential=1 <http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status?page=status&branch=HEAD&locale=el&essential=1>//
>
> Θα μπορούσαν να βοηθήσουν και άλλα άτομα για να ολοκληρωθεί η βασική μετάφραση στην ώρα της;

θα ήταν καλό να βοηθήσουν και άλλοι το anaconda που απομένει έχει
περίπου 1000 μηνύματα ακόμα...
Η ποιότητα της μετάφρασης μπορεί να βελτιωθεί μετά (το θεωρώ δεδομένο
οτι θα έχει αρκετές ανομοιογένιες και λάθη- ο χρόνος είναι λίγος)

Αν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι ας το δηλώσουν και μπορούμε μετά να
χωρίσουμε την δουλειά μέσω τεμαχισμού του αρχείου po .

φιλικά νίκος