[I18NGR] Fw: SeX.mpg

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Mon Aug 14 13:50:41 EEST 2006

On Monday 14 August 2006 13:11, Τα πάντα ρει wrote:
> markos [08/08/2006]:

>                ^                                          ^^^^^
>     κόμμα αντί για τελεία πριν το zip         εκτελέσιμο επίθεμα
> των Windows
>
> Μήπως κάποιος χρησιμοποιεί το όνομα του Κώστα για να στείλει
> κακόβουλα windows προγράμματα στη λίστα;
>
> Αν ναι, γιατί δεν πάει να παίξει κάπου αλλού; Οι παραλίες
> προσφέρονται αυτή την εποχή...

χεχε, δε νομίζω ότι γίνεται επίτηδες, κάποιος με λειτουργικό
Windows -φυσικά!- κόλλησε κάποιον ιό και ο ιός στέλνει mails από
τυχαίες διευθύνσεις σε όλες τις υπόλοιπες. . Τώρα έτυχε να είναι δική
μου αυτή η διεύθυνση...

Αλλά Καλά να πάθει, εμείς τους λέμε χρόνια τώρα να βάλουν linux!!! Εγώ
ούτε που λαμβάνω πλέον τέτοια mails με virus και spam (thanks to
ISPConfig http://www.ispconfig.org, συνιστάται ανεπιφύλακτα!!!)

Κώστας

Καλό δεκαπενταύγουστο!!!