[I18NGR] τρεις ερωτήσεις

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sat Apr 15 13:36:35 EEST 2006

Στις 15-04-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 13:28 +0300, ο/η Stratos Laspas
έγραψε:
> 1) αλλαγή πληκτρολογίου
> Πώς μπορεί να δουλέψει αριστερό alt-shift για αλλαγή γλώσσας; Δε μου
> βγαίνει (μάλλον θεωρεί και τα δύο πλήκτρο ως modifier keys), ενώ με τον
> εξ ορισμού συνδυασμό πάει μεν στα Ελληνικά, αλλά μετά δεν αλλάζει πίσω
> σε Αγγλικά. Έχω βάλει ctlr+1 (αριθμός ένα) για να δουλεύει όπως πρέπει.

KDE έχεις έτσι?? (γαιτί στο gnome γίνεται πανεύκολα) τι έχεις στο
xorg.conf?

> 2) κόψε-ράψε-κόλλησε με Ελληνικό πληκτρολόγιο (μάλλον συνδέεται με το
> παραπάνω)
> Έχω παρατηρήσει ότι οι συνδυασμοί πλήκτρων πχ "ctrl+c", "ctrl+v"
> δουλεύουν μόνο στο αγγλικό πληκτρολόγιο. Αν έχω αλλάξει σε Ελληνικά,
> ντεν παίζουν. Τι μπορούμε να κάνουμε; Περιμένει να πάρει ctrl+v, αλλά
> παίρνει ctrl+ω και δεν το αναγνωρίζει;

Αυτό πρέπει να συμβαίνει μόνο σε mozilla-related εφαρμογές. Σε όλες τια
άλλες εφαρμογές πρέπει να δουλέυει μια χαρά...

> 3) χαρακτήρας "π"
> Μερικές φορές αντί για τον χαρακτήρα "π" που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε,
> βλέπω στην οθόνη το Ελληνικό σύμβολο που αντιστοιχεί στο Αγγλικό "pi",
> δηλαδή στο 3,14+++ (βλέπω δηλαδή το πι "κεκλιμμένο"). Γιατί άραγε;

Είναι θέμα της προεπιλεγμένης γραμματοσειράς σου και της αντικατάστασης
που γίνεται (έχει λυθεί στο dapper)...