[I18NGR] ubuntu-gr και μεταμορφώσεις

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Apr 8 20:12:56 EEST 2006

Καλησπέρα σε όλους

Μόλις έκανα εγγραφή στη λίστα ubuntu-gr, με τις πληροφορίες που πήρα από τη
σελίδα http://www.ubuntu-gr.org/Wiki/

Είδα ότι στη σελίδα αυτή (και σε ολόκληρο το δικτυακό τόπο) χρησιμοποιείται το
"Mεταφορτώσεις" αντί του "Λήψη αρχείων", το οποίο έχει αποφασιστεί να
χρησιμοποιείται (μετά από συζήτηση στην i18ngr). Για να πάψει να
χρησιμοποιείται το "μεταφορτώσεις" και σε άλλους δικτυακούς τόπους, από κάπου
θα πρέπει να γίνει μία αρχή, και που καλύτερα από τις δικές μας σελίδες; :)

Δε γνωρίζω ποιος είναι ο υπεύθυνος του δικτυακού τόπου, αλλιώς θα
επικοινωνούσα απευθείας μαζί του για να του επισημάνω το θέμα...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».