[I18NGR] XFree86 3.3 προβλήματα με τα ελληνικά keymaps

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Fri Sep 9 17:30:15 EEST 2005

On Παρασκευή 09 Σεπτέμβριος 2005 14:59, Τα πάντα ρει wrote:
> Konstantinos Margaritis [04/09/2005]:
>
> Σε ένα παλαιό μηχάνημα με XFree86 3.3
>
> η εναλλαγή των ελληνικών/λατινικών γίνεται μία χαρά με το GRkbd του
> Γιάννη Τσακίρη.
>
> 	GRkbd 1.2  Linux  June 1998  Yannis Tsakiris
>
> Ίσως αυτό σας βοηθήσει.

η λύση πρέπει να είναι γενική και για όλα τα locales που χρησιμοποιούν
εναλλαγή πληκτρολογίου οπότε δε νομίζω ότι μπορούμε να
χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μέθοδο, αλλά ευχαριστώ για την πρόταση. Εν
πάσει περιπτώσει το πρόβλημα λύθηκε και τώρα είμαι στην διαδικασία
ενσωμάττωσης των patches upstream στο ίδιο το Skolelinux. Εν αναμονεί
λοιπόν :-)