[I18NGR] Μετατροπή Ελληνικών σε κεφαλαία

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Sat Sep 3 11:33:08 EEST 2005

O/H Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:

>* Nikos Platis [2005-09-01 00:19]:

>...και όχι μόνο - πχ. άυλος γάιδαρος -> ΑΫΛΟΣ ΓΑΪΔΑΡΟΣ

Σωστός! Δεν είχα θυμηθεί αυτή την περίπτωση... Νομίζω ο κανόνας εδώ είναι ότι οι δίφθογγοι (άι, έι, ήι, όι, ύι, ώι, άυ, έυ, ήυ, ίυ, όυ, ώυ) με τονισμένο το πρώτο φωνήεν μετατρέπονται στον αντίστοιχο με διαλυτικά στο δεύτερο φωνήεν [δεν ξέρω αν υπάρχουν όλοι, όμως αν δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ας προγραμματιστούν οι αντίστοιχοι κανόνες :-)].

Άλλες προτάσεις; Ευχαριστώ!

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill