[I18NGR] Βοήθεια για αποδόσεις λέξεων (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Oct 21 11:05:18 EEST 2005

Καλημέρα σε όλους

Και πάλι ζητάω τη βοήθειά σας για κάποιες αποδόσεις

1. Απόδοση του "feed". Μερικά παραδείγματα:
"An RSS feed reader for the K Desktop Environment."
"Mark &all feeds as read on startup"
"Delete Feed"
"News Feed Settings"
"Add All Found Feeds to Akregator"

2. Απόδοση του "Stream". Μερικά παραδείγματα:
"No Incremental Streaming"
"Streaming video"
"Radio Streams"
"Use Kaffeine as helper application for mms:// (Microsoft Media) streams"
"Stream from %1, (ip: %2, port: %3)"
"&Receive Broadcast Stream..."

3. Απόδοση του "journal". Μερικά παραδείγματα:
"Sender accepts this journal"
"Journal entries"
"Kontact KOrganizer Journal Plugin"
"The request for this journal is now completed"

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».