[I18NGR] Re: Metafrash MediaWiKi...

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Fri Oct 7 01:59:09 EEST 2005

Την 6/10/2005, Νίκος Γενημάκης <perceval at auth.gr> έγραψε:

> [...]
> απαίτηση από ένα κόμμα; Ως άνθρωπος του ΕΛ/ΛΑΚ, σε ποιον θα απευθυνθείς για ένα
> θέμα όπως οι πατέντες λογισμικού;
>
> Δυστυχώς, αυτό που προτείνεις μαζί με τον ΚΜ για τις πολιτικές παρατάξεις
> προσβάλλει έναν αριθμό εθελοντών, που πολιτικά δεν είναι χύμα αλλά έχουν άποψη,
> και είτε δεν είναι ενταγμένοι σε κάποιο κόμμα, αλλά το πολιτικό κίνητρο ισχύει
> ανεξαρτήτως ένταξης, είτε είναι ενταγμένοι και επέλεξαν να αφήσουν την κομματική
> τους ταυτότητα στην άκρη, θεωρώντας την αυταξία του ΕΛ/ΛΑΚ σημαντικότερη από την
> βραχυπρόθεσμη εξαργύρωση της συμβολής τους.
Δεν γνωρίζω αν προσβάλλει κάποιους ή όχι και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει.
Αυτό που με νοιάζει είναι να μπορεί ο καθένας χωρίς προσκόμματα και
προ υποθέσεις να προσφέρει σε ένα έργο ελλακ. Η προσωπική κοσμοθεωρία
, κίνητρο, θρησκεία , ομάδα κτλ κάποιων προηγούμενων εθελοντών πρέπει
να είναι παρόμοια/σύμφωνη με κάποιων μελλοντικών; Ευτυχώς τέτοιες
θεωρίες δεν έχει κανένας τη δυνατότητα να επιβάλλει. Η ελευθερία
προστατεύται από την GPL.

Νίκος Χαρωνιτάκης