[I18NGR] Ερωτήσεις ορθογραφίας (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Oct 6 17:15:11 EEST 2005

Καλό απόγευμα σε όλους

Κάνω έναν (ορθογραφικό) έλεγχο των μεταφράσεων του KDE και θα ήθελα τη βοήθειά
σας σε δύο θέματα

1. Έχω τα παρακάτω μηνύματα

Αν υπάρχει διαχειριστής του συστήματος, παρακαλώ ζητείστε την άδειά του...
Κρατείστε πατημένο το μεγεθυντικό φακό...
Πληκτρολογείστε <strong>'kprinter'</strong>.
Ενεργοποιείστε αυτό...
Χρησιμοποιείστε  αυτό...

κλπ.
Έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να γράφονται με «ή» (ζητήστε, κρατήστε,
πληκτρολογήστε, ενεργοποιήστε, χρησιμοποιήστε), αλλά δεν είμαι σίγουρος. Και
επειδή η αλλαγή τους σε όλο το KDE είναι μια μάλλον επίπονη διαδικασία, πριν
κάνω οτιδήποτε θα ήθελα τα φώτα σας.

2. Ποιο από τα δύο ακόλουθα μηνύματα είναι σωστό;

Σε αυτήν την επιλογή
Σε αυτή την επιλογή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».