[I18NGR] Re: [Open-source] Re: Πρώτες δοκιμαστικές ελληνικές OpenOffice 2.0 linux + Win32 builds...

Dimitris Korbetis korb at uth.gr
Sat Nov 5 00:10:47 EET 2005

Κατ αρχήν ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον Κώστα και σε όσους βοήθησαν στη μετάφραση του
Openoffice.org.

Εδώ και αρκετές μέρες το έχω εγκαταστήσει και το δοκιμάζω στα windows. Δεν ξέρω
αν εγώ είμαι προκατειλημένος αλλα το καινούριο openoffice είναι πραγματικά ΠΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. Έχει πολύ καλλίτερη συμβατότητα με το MS office και πολλά
χαρακτηριστικά που έλειπαν απο τις προηγούμενες εκδόσεις.

Ο ορθογραφικός έλεγχος και ο συλλαβισμός λειτουργούν άψογα στα ελληνικά - Δεν
είναι εγκαταστημένα επομένως θα πρέπει πρώτα να εγκατασταθούν από το Internet.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να επισκευθώ το link που έστειλε ό Κώστας για τον
εξονυχιστικό έλεγχο (μου βγάζει συνέχεια time out) θα δοκιμάσω και αργότερα.

Αν και έχουμε αρκετή δουλειά ακόμη μπροστά μας, ελπίζω σύντομα να έχουμε μία
δοκιμασμένη επίσημη πλήρως εξελληνισμένη έκδοση.

Δημήτρης.