[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα; - δισκετάκι ή δισκεττάκι;

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed May 25 01:14:21 EEST 2005

On Τρίτη 24 Μάιος 2005 21:23, ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ wrote:
> Η ελληνική γλώσσα – όπως όλες όσες βρίσκονται σε χρήση – είναι
> ΖΩΝΤΑΝΗ και ως τέτοια ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ διαρκώς.

Συμφωνώ απόλυτα. Από ποιους όμως εξελίσσεται; Η εξέλιξη αυτή είναι
ομαλή και γίνεται σταδιακά χωρίς την παρέμβαση "ειδικών". Τουλ. όχι
πάντα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση επειδή βρέθηκαν κάποιοι που τους
κάθεται πιο καλά το αβγό από το αυγό (ξέρω γω, μπορεί να έχουν
ψυχολογικά με το 'υ'). Σε ρώτησε κανείς ποιο σου αρέσει περισσότερο;
Εμένα πάντως όχι.
Τουλ. τώρα με αυτές τις κινήσεις εξελληνισμού και μεταφράσεων δίνεται
η δυνατότητα σε μη ειδικούς να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό αυτήν την
εξέλιξη. Και μόνο αυτή η συζήτηση που γίνεται είναι πολύ πιο υγιής
για την εξέλιξη της γλώσσας, κατά τη γνώμη μου πάντα, από οποιαδήποτε
διατριβή που γίνεται σε "εργαστηριακό" περιβάλλον.

> PS. Θεωρώ πραγματικά ενδιαφέρουσα αυτή τη συζήτηση στο συγκεκριμένο
> χώρο

Ναι, είναι από τα θετικά του ελεύθερου λογισμικού :-)