[I18NGR] Ανανεώστε τα αρχεία σας .po του installer

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue May 24 02:12:46 EEST 2005

Μετά από την ολοκλήρωση του ορθογραφικού ελέγχου ολόκληρου του
installer καθώς και του manual, έχω κάνει commit τα διορθωμένα πλέον
αρχεία στο subversion του Debian. Για να αποφύγουμε τυχόν conflicts,
καλό θα ήταν να ανανεώσετε το προσωπικό σας repository.

Επίσης, έχω προχωρήσει σε αντίστοιχες διορθώσεις και στα υπόλοιπα
levels, αλλά γι' αυτά πρέπει να στείλω bug reports με τα
διορθωμένα .po αρχεία και μετά να στείλω mail στο -release για να
προωθηθούν οι διορθώσεις αυτές στο sarge. Δεν είναι σίγουρο ότι θα τα
καταφέρω αλλά έχω μιλήσει με τους Release Managers και μου είπαν ότι
τουλ. για μερικά πακέτα μπορεί να γίνει.

Κώστας