[I18NGR] append text to file

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Thu May 19 16:18:57 EEST 2005

Μια ερώτηση σχετικά με τα ChangeLogs:
Όταν στέλνω μια μετάφραση στο CVS πρέπει να επεξεργαστώ το ChangeLog και
να αναφέρω την ανανέωση της μετάφρασης, από ποιον έγινε ημερομηνία κτλ.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να μην ανοίγω το κείμενο σε επεξεργαστή και να τα
γράφω όλα αυτά, αλλά να έχω ένα έτοιμο κείμενο σε αρχείο και με μιά
εντολή από το τερματικό να το προσθέτω στην κορυφή του ChangeLog?
Μια τέτοια δυνατότητα θα μου εξοικονομούσε αρκετό χρόνο δεδομένου ότι θα
ξεκινήσω ένα έλεγχο μικρών σφαλμάτων σε μεταφράσεις GNOME και θα
χρειαστεί να κάνω πολλαπλά cvs commits την ίδια ημέρα...

Νικος