[I18NGR] Debian T-shirts?

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed May 4 19:14:37 EEST 2005

Γεια σας,
Στο τελευταίο workshop μου ζητήσαν κάποια παιδιά από Νορβηγία να τους
στείλω Debian "unstable" T-shirts, και ξέρω ότι στο παρελθόν μου
έχουν ζητήσει και άλλοι αλλά είχα αμελήσει.

Σχεδιάζω τώρα να παραγγείλω νέα μπλουζάκια (αυτή τη Δευτέρα θα φύγει η
παραγγελία ανεξαρτήτως), αν ενδιαφέρεται κάποιος παρακαλώ στείλτε
μου:

a) μέγεθος
b) χρώμα
c) t-shirt ή μακρυμάνικο (long-sleeve) shirt

Οι τιμές είναι 15 ευρώ για το t-shirt (σημείωση: ΔΕΝ βγάζω κέρδος από
αυτά, αυτήν την τιμή μου έδωσαν) και νομίζω λίγο παραπάνω για τα
μακρυμάνικα (δεν θυμάμαι πόσο αν ενδιαφέρεται κανείς μπορώ να
ρωτήσω). Είναι πιο ακριβά γιατί γίνονται με πλαστικοποίηση και όχι με
εκτύπωση (δηλ. δε φεύγει με το πλύσιμο).

Εν πάσει περιπτωσει, όποιος ενδιαφέρεται η παραγγελία φεύγει Δευτέρα,
οπότε...

Κώστας