[I18NGR] Re: Kdeadmin μερος 2ο!

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon May 2 12:31:23 EEST 2005

Στις 02-05-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 11:54 +0300, ο/η Spiros Georgaras
έγραψε:
> Στις Δευτέρα 2 Μάιος 2005 11:04, ο/η Kostas Papadimas έγραψε:

> Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ενδιαφέρον. Θα πρέπει να διαβάσω όμως τα docs (ωχ)
> για να δω τι ακριβώς παίζει.
>
> Το 'χεις δουλέψει; Μπορείς να μου πεις με δυο λόγια τι γίνεται εκεί;
>
> Σπύρος

Έχω δουλέψει κάτι αντίστοιχο (το rosseta - που δεν είναι gpled) αλλά η
χρήση του είναι πανεύκολη.
Ανεβάζει κάποιος τα ενημερώμενα αρχεία στο pootle μέσω του upload file
και μετά οι εγεγγραμένοι χρήσητες μπορεί να κάνουν realtime διορθώσεις
είτε μέσω web (quicktranslate τα αμετάφραστα+ fuzzy, translate all για
review) είτε offline κάνοντας κλικ και αποθηκέυοντας το αντίστοιχο
αρχείο και κάνοντας το upload μετά. Μετά όταν θέλεις να ανεβάσεις τα .po
στο cvs -παίρνεις τα .po και τα ανεβάζεις με το γνωστό τρόπο...
Βολεύει εξαιρετικά για διορθώσεις- μεταφράσεις -προσθήκες μικρών
αρχείων, αρκεί κάποιος να το ενημερώνει...

Κώστας
--
GPG: 8D25F527