[I18NGR] Ellhniko OpenOffice.org 2.0> review needed

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Jul 31 12:23:20 EEST 2005

On Sunday 31 July 2005 12:00 Kostas Papadimas wrote:
> Η Ελληνική μετάφραση του περιβάλλοντος χρήσης του openoffice.org 2.0
> ολοκληρώθηκε! (σύνολο μεταφρασμένων αλφαριθμητικων 19.693)

Καλό μεσημέρι Κώστα

Υπάρχει κανένα νέο για τη μετάφραση της βοήθειας;
Θυμάμαι ότι γίνονταν κάποιες συζητήσεις στο WorkShop στο Ναύπλιο, αλλά δεν έχω
ακούσει τίποτα σχετικό από τότε...

Λυπάμαι που δε θα μπορέσω να βοηθήσω για την ολοκλήρωση του έργου· φεύγω
σήμερα για διακοπές. Θα τα ξαναπούμε σε καμιά 10ρια μέρες