[I18NGR] Σχετικα με το config.po

yiannis thomaidis thomaidis55 at gmail.com
Sat Jul 16 00:16:39 EEST 2005

Ζητώ συγνώμη άλλα αυτήν την περίοδο ήμουν σε φάση μετακόμισης και  ταχασα λίγο.
 Επίσης δεν είμαι και τόσο σίγουρος για τις μεταφραστικές μου ικανότητες
 Το αρχείο το έχω έτοιμο.
 Δεν είμαι σίγουρος για τα παρακάτω ( σχετικά με την λέξη "για" ) :
 1)Use %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 tabstop formatting
 Χρήση του %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 για την μορφοποίηση στηλοθέτη

 2)Use %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 line spacing
 Χρήση του %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 για διάστιχο

 3)Use %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 object positioning
 Χρήση του %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 για ορισμό θέσης αντικειμένου

 3)Use %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 text wrapping around objects
 Χρήση του %WRITERCOMPATIBILITYVERSIONOOO11 για αναδίπλωση κειμένου
γύρω από αντικείμενα

 Να το στείλω σε εσένα για να το κάνεις commit?