Θέμα: Re[2]: [I18NGR] Fwd: [kde-i18n-el] Ερώτηση για Gnome: Σκουπίδια ή Απορρίματα ?

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Jul 5 16:52:40 EEST 2005

--- Nick Niktaris <niktaris at freemail.gr> έγραψε:

> όρος "Σκουπίδια". Το
> Και μιας και μιλάμε
> folder". Ακούγεται

> Άρα συμφωνούμε μάλλον συμφωνούμε ότι το απορριμματα
> ειναι καλύτερο...
> ΟΚ.
>
> Το Προσωπικός φάκελος δεν είναι κακό αλλα το "Home"
> πως θα το πεις
> όμως? Προσωπικός ? χμμ....
>
> Αρχικός φάκελος ->  home folder   ?
> Αρχή -> Home   ?

στο GNOME χρησιμοποιούμε το "αρχικός κατάλογος του
τάδε" στο εικονίδιο που φαίνεται στην επιφάνεια
εργασίας.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr