[Open-source] Oslo Debian-edu gathering: report και ανακοίνωση...

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue Feb 8 17:54:07 EET 2005

On Τρίτη 08 Φεβρουάριος 2005 17:38, Yannis Corovesis wrote:
> Η ανακοίνωση αυτή έχει αρκετές ανακρίβειες
>
> Δεν θέλω να προχωρήσω σε ερμηνεία  της πράξης αυτής .....
>
> περιμένω διορθώση ......

Χμ, έστειλα το κείμενο χτες για σχολιασμό και δεν έλαβα καμία
απάντηση, οπότε θεώρησα ότι ήταν οκ να το στείλω στις λίστες.

Εν πάσει περιπτώσει, δεν θεωρώ ότι έχει κάτι λάθος ως ανακοίνωση,
ανακρίβειες σε καμία περίπτωση, αυτά που για τα οποία δεν είμαι
σίγουρος ή δεν έχουν αποφασιστεί ακόμη δεν τα έγραψα, όπως επίσης δεν
έγραψα και κάτι διαφορετικό ούτε απέκρυψα κάποια πληροφορία από αυτές
που έχουν συζητηθεί. Και σε τελική ανάλυση, αν έχω γράψει κάτι
λανθασμένο, πιστέψτε με δεν έγινε επίτηδες και ούτε από κακή πρόθεση
και πολύ ευχαρίστως να το διορθώσω, _αν_ είναι λάθος.

Κώστας