[I18NGR] Απόδοση του link - hyperlink (KDE, Gnome κλπ. )

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Dec 23 16:46:25 EET 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει ότι το "link" αποδίδεται συχνά ως «σύνδεσμος»
Στο KDE χρησιμοποιείται το «δεσμός».

Κάνοντας μια αναζήτηση στα διαθέσιμα δικτυακά λεξικά, το βρίσκω ως
συστήματα).

Κάνοντας αναζήτηση (στα ίδια λεξικά) του "hyperlink", παίρνω τα

Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάποια σχετική συζήτηση στο παρελθόν, αλλά μήπως θα
έπρεπε να αποφασίσουμε ως προς το ποιο από τα δύο θα πρέπει να
χρησιμοποιείται για να έχουμε κοινές μεταφράσεις;

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα στο να χρησιμοποιώ τη μία ή την άλλη απόδοση· απλώς
θέτω το ζήτημα :)

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».