[I18NGR] OpenOffice ή OpenDocument?

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Thu Dec 22 18:42:56 EET 2005

Φτιάχνω ένα πακέτο με αρκετά κείμενα τα οποία θα ήθελα να δημοσιεύσω
ως πακέτο στο Debian -αλλά και upstream.

Η απορία που έχω είναι η εξής: Σε ποια μορφή να τα δημοσιεύσω;

OpenDocument ή OpenOffice;

Κανονικά θα διάλεγα OpenDocument αλλά το OpenOffice 1.1.x δεν
υποστηρίζει OD, μόνο το OOo 2. Από την άλλη το KOffice (KWord) το
υποστηρίζει μια χαρά.

Αλλά, πολλοί χρήστες δε θα μπορούν να φορτώσουν Kword σε Windows, μόνο
OOo2. Όμως, δεν ξέρω αν το OOo2 έχει μπει πλήρως στις διανομές Linux
(στο Debian όχι ακόμη πάντως, ίσως στις υπόλοιπες;).

Τι προτείνετε εσείς; Το περιεχόμενο των κειμένων θα το ανακοινώσω
μόλις καταλήξω στο format.

Κώστας