[I18NGR] Εξελληνισμός GAIM

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Dec 19 18:50:50 EET 2005

Στις 19-12-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 18:33 +0200, ο/η Stavros Giannouris
έγραψε:

> Αυτές έχουν φτάσει στους developers του gaim; Θα είναι κρίμα αν το 2.0
> που έρχεται τώρα δεν έχει την πιο ενημερωμένη.

Μάλλον όχι..... Τον Οκτώβρη έφτασε στο mail μου ένα bug-report για τη
μετάφραση του Gaim και ανακάλυψα ότι υπήρχαν ξέμπαρκες 2-3 διαφορετικές
μεταφράσεις του gaim και έτσι έκανα την συγχώνευση..
Υπάρχει κανείς να αναλάβει την υποβολή του?

> <OT>
> Γενικά, και επειδή δεν έχω δει πως λειτουργεί το rosetta, υπάρχει
> κάποια διαδικασία με την οποία να ενημερώνονται τα upstream projects
> από τις βελτιώσεις / προσθήκες στις μεταφράσεις που γίνονται εκει;
> </OT>
> --

AFAIK λειτουργεί μόνο σε ότι αφορά το debian... Σε ελάχιστες περιπτώσεις
οι άλλες μεταφράσεις πηγαίνουν στη πηγή τους (χρειάζονται πολλοί
εθελοντες για αυτό)

Κώστας