[Open-source] Re: [I18NGR] Διάθεση των AviFonts

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat Dec 10 19:50:26 EET 2005

Konstantinos Margaritis wrote:

>Οκ, αναλαμβάνω το πακέτο Debian (σύντομα και νέα πακέτα FreeFonts και
>έχω και κάποια suggestions/fixes για τα MgOpen, που θα στείλω στον
>Αλέξη μόλις βρω χρόνο...)

Υπάρχει ένα ζήτημα με την άδεια διάθεσης των γραμματοσειρών.
Όπως είναι, αν γράψεις ένα έγγραφο και εισάγεις την γραμματοσειρά (π.χ.
PDF, embedded fonts),
τότε η άδεια διάθεσης του κειμένου αλλάζει σε GPL.
Δηλαδή αν διαθέσεις ένα PDF που χρησιμοποιεί τα AviFonts, πρέπει να
παρέχεις και τον πηγαίο κώδικα του εγγράφου (π.χ. .odt).

Σίμος