[I18NGR] Ιδέες για "hyphen"

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Thu Dec 1 10:18:37 EET 2005

Στις 30-11-2005, ημέρα Τετ, και ώρα 19:16 +0200, ο/η Kostas Papadimas
έγραψε:
> Μιας και έχω "πήξει" με την έκδοση του firefox, όποιος έχει καμιά ιδέα
> για την καλύτερη απόδοση του εξής παραθύρου στο openoffice 2.0.1 ας
> απαντήσει
>
> http://ooo.services.openoffice.org/menu_201.jpg
>
> Πρώτες ιδέες (οι προτάσεις να χωράνε και στο μενού που βλέπετε έτσι?)
>
> Formatting mark = Σημάδι μορφοποποίησης
> Non-breaking space = Προστα~τευόμενο διάστημα
> Non-br~eaking hyphen=  Προστα~τευόμενο διαχωριστικό
> Left-to-right mark = Σημάδι αριστερά προς δεξιά
> No-~width optional break= Προαιρετική αλλαγή χωρίς κενό (χάλια απόδοση)
> [...]

Ευχαριστω για τις ιδέες
Το κάνω προς το παρόν ως εξής:
Formatting mark = Σημάδι μορφοποποίησης
Non-breaking space = Διάστημα ~χωρίς αλλαγή
Non-br~eaking hyphen= Ενωτικό χωρίς αλ~λαγή
~Optional hyphen = ~Προαιρετικό ενωτικό
Left-to-right mark = Ση~μάδι δεξιόστροφης γραφής
No-~width optional break= Χωρίς κενό με ~προαιρετική αλλαγή
No-width no ~break= Χωρίς κενό και χωρίς α~λλαγή

Αν υπάρξουν και άλλες ιδέες τα αλλάζω ξανά.

Κώστας