[I18NGR] Πρόταση: Συνάντηση μετά τις 15/8 σχετικά με θέματα Workshop/Debian/Skolelinux/Μεταφράσεις

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Mon Aug 8 12:52:27 EEST 2005

Καλημέρα σε όλους,

Θα ήθελα να ζητήσω να κανονίσουμε μια συνάντηση μετά τις 15 (οπότε και
οι περισσότεροι θα αρχίσουν να επιστρέφουν σιγά-σιγά), με σκοπό να
θίξουμε τα εξής θέματα:

* Επόμενα Workshop: Ιδέες για το επόμενο workshop, προτάσεις για το
	μέλλον, στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες για μακροπρόθεσμη
	εύρεση χορηγών, κλπ.
* Debian: καλύτερος συντονισμός και επικοινωνία μεταξύ των developers
	στην Ελλάδα (π.χ. μέσω του #debian.gr/freenode), διαμοιρασμός
	εργασιών, "στρατολόγηση" νέων developers,	κλπ.
* Skolelinux: παρουσίαση της παρούσας κατάστασης και καθορισμός
	στρατηγικής για το μέλλον. Διαμοιρασμός εργασιών.
* Εξελληνισμός/μεταφράσεις: παρούσα κατάσταση, διαμοιρασμός εργασίας,
	προτάσεις, μελλοντικές εξελίξεις...

Υπόψιν, προτείνω η συνάντηση να ξεκινήσει πρωί και να έχουμε όλοι
αρκετές ώρες στη διάθεσή μας (>5) για να εξαντλήσουμε τα θέματα. Δεν
έχω σκοπό να σας φωνάξω όλους απλώς για να πούμε τί ωραία που
περάσαμε το καλοκαίρι :-)

Οσον αφορά την ημερομηνία, προτείνω Δευτέρα 22/8 ή 29/8 αλλά είναι
απλώς μια πρόταση, ενώ όσον αφορά το χώρο, νομίζω ότι αυτός θα βρεθεί
εύκολα (το ΕΔΕΤ νομίζω ότι είναι κλειστό αλλά και αν ακόμη ισχύει
αυτό κάτι άλλο θα βρεθεί ελπίζω).
Φυσικά, ευπρόσδεκτοι είναι όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για το θέμα,
αλλά καλό θα ήταν να γίνει σε σχετικά "κλειστό" κύκλο ώστε να βγεί
και κάποιο αποτέλεσμα, (δύσκολα θα μπορέσει να γίνει συζήτηση με 200
άτομα :-)

Κώστας