[Open-source] Ελληνικές Firefox 1.0 nightlies έτοιμες για δοκιμή!

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Wed Oct 27 00:03:14 EEST 2004

Στις 26-10-2004, ημέρα Τρι, και ώρα 23:50 +0300, ο/η Nick Niktaris
έγραψε:
> Στις Τρι 26 Οκτ 2004 23:37, ο/η Kostas Papadimas έγραψε:

> Εννοώ ότι τώρα (έκδοση firefox-0.9.3-elgr-langpack.xpi) τα Ελληνικά είναι
> el-gr που είναι λάθος(?) (chrome/el-gr.jar) ενώ πρέπει να είναι el-GR.jar.

Μέχρι την 0.9.3 ήταν όλα el-gr (και στον mozilla 1.7xx) ενώ από εδώ και
πέρα θα είναι el-GR (όλα ξεκίνησαν από ένα λαθάκι που είχα κάνει γυρω
στο 1999 και βαριόμουνα να το αλλάξω τόσο καιρό). Το πρόβλημα  είναι με
την 0.9.3? Εύκολα αλλάζει...