[Open-source] Magenta fonts

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Oct 23 23:44:35 EEST 2004

* Panayotis Katsaloulis [2004-10-23 15:43]:

> Anhkoyn se enan typo o opoios poylaei grammatoseires:
> http://www.avisoft.gr/
>
> Aytos edwse ston Tsakalogloy kati grammatoseires poy an tis ekane ttf
> 9a tis "xarize" sto linux. O Kwstas  hr9e se mena kai egw tis
> "xaidepsa" ligo kai tis ekana TTF. Symfwna me ton "idiokthth" mas tis
> dinei na tis kanoyme o,ti 9eloyme (den 3erei apo licences klp) opote
> egw proteina ston Kwsta na tis "dia9esoyme" ws GPL.

Πολύ καλή είδηση! Αν όντως δεν υπάρχει αντίρρηση από τον ιδιοκτήτη τους,
φυσικά και η GPL είναι πολύ καλή άδεια. Καλό θα ήταν πάντως να του
εξηγήσουμε όλες τις συνέπειες της άδειας αν δεν ξέρει.

Τα προβλήματα με την κωδικοποίηση νομίζω είναι εύκολο να λυθούν,
αν συγκριθεί με τον κόπο που χρειάζεται για την σχεδίαση των χαρακτήρων.
Ίσως μάλιστα όταν κυκλοφορήσουν τελικά να στείλουμε κάποια ανακοίνωση
και σε μέρη όπως το LWN, η ομάδα comp.fonts κλπ... Οι γραμματοσειρές που
διατίθενται σε GPL δεν είναι και τόσο πολλές, και μπορεί να βρεθεί και
κανείς άλλος για να βοηθήσει στη βελτίωσή τους (πχ. βλέπε αυτούς που
πρόσθεσαν κυριλλικούς χαρακτήρες στις γραμματοσειρές που πάνε μαζί με τη
Ghostscript)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr