[Open-source] Re: Cyprus locales

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun May 30 12:31:26 EEST 2004

On Sat, 2004-05-29 at 23:19, Dimitris Glezos wrote:

> Δεν υπάρχουν. Η κυπριακή είναι *διάλεκτος* και έχει διαφορές στην
> καθομιλουμένη γλώσσα σαν κι αυτές που έχει η κρητική διάλεκτος. Στον
> γραπτό λόγο δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις.

ack.

Από τη λίστα του cylug ειπώθηκε ότι τα αγγλικά δεν είναι επίσημη γλώσσα
της Κύπρου. Πρέπει να κάνεις google στο "cyprus official language" και
να βρεις μια επίσημη πηγή.

> Εξ' όσων ξέρω χρησιμοποιείται το Ευρωπαϊκό. Μπορεί να κάνω λάθος. Από
> πού μπορούμε να μάθουμε;

Από το αντίστοιχο κυπριακό ΕΛΟΤ (www.elot.gr) ή κάποια (ημι-)επίσημη
κυπριακή πηγή (καθηγητή πανεπιστημίου, γλωσσολόγο;).
Η Ελλάδα δε χρησιμοποιεί το "ευρωπαϊκό" που λες, οπότε είναι σημαντικό
να βρείτε (cylug*) τι συμβαίνει πραγματικά στην Κύπρο.

Για ένδειξη, στα κυπριακά σχολικά βιβλία είναι 3,141592; (έμφαση στο
",")

> [...]
> κάποιο υπεύθυνο του Υπ.Παιδείας, φάνηκε να ενδιαφέρεται για το linux και
> γιατί όχι, να γυρίσουν πολλά πισιά σε ελεύθερο λογισμικό.
>
> Αυτό που μου έκανε εντύπωση (ίσως και να μην κατάλαβα καλά!), το
> συμπέρασμα που έβγαλα από τη συζήτηση ήταν ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο στο
> να γυρίσουν πολλά πισιά σε linux δεν είναι ο κόπος, αλλά η εκμάθηση των
> δασκάλων/καθηγητών. Η εντύπωση που μου έχει μείνει από τη συνάντηση ήταν
> ότι αν αφιερώσουν 2 άτομα μερικούς μήνες για σεμινάρια, ίσως όλα τα
> σχολεία της Κύπρου να γυρίσουν σε linux. Κουλό ε;

Ελπίζω να διαλέξουν την πραγματικά πιο συμφέρουσα λύση για το κράτος και
να την υλοποιήσουν αποδοτικά.

Να μην ξεχάσουμε το παραπάνω.

σίμος ξενιτέλλης