[Open-source] new kids in the block

Kostas PKst at gmx.net
Thu Mar 4 13:43:05 EET 2004

O/H galas έγραψε:
> Ειναι τοσο απλο τελικα! Ενα μικρο ενοχλητικο γραμματακι και  voila
> ανοιγουν οι οχετοι!!!!

"Οχετοί" ??? Που τους είδες? (εκτός αν μιλάς για τον εαυτό σου). Αν τους
είδες σε μήνυμα του Σίμου ή δικό μου μάλλον κατάλληλος να σου απαντήσει
είναι κάποιος ψυχαναλυτής...

> Ο κυριος X "ΕΙμαι εθελοντης παρακαλω δοξαστε με"
> και διαφοροι αλλοι που προφανως αντλουν νοημα υπαρξης απο
> την σουπερ εθελοντικη δουλεια τους
> εξεμανησαν κατα του υβριστου κυριου Γαλάτουλα (για τον τονισμο)
> που ακουσον ακουσον ειχε το θρασος να θεσει εν αμφιβολω την
> αρτιοτητα της εθελοντικης τους (ξανα θαυμαστε μας) υπερπροσφορας.

Κανένας από τους υπάρχοντες και τους προηγούμενους έλληνες εθελοντές δεν
είναι ψωνισμένος με την δόξα. Εκτός από τις μεταφράσεις υπάρχουν και
εκατοντάδες ώρες αφιερωμένες σε κάποιον bugzilla η σε κάποιον πηγαίο
κώδικα που -πίστεψε με- δεν είναι και τόσο αναγνωρισίμη από τους
χιλιάδες θαυμαστές μας...

> Ε, λυπαμαι αλλα ειναι μακρια νυχτωμενοι οσοι νομιζουν οτι η εθελοντικοτητα
> της δουλειας τους συνεπαγεται  και το δικαιωμα να αυθαιρετουν η να εχουν
> το ακαταλογιστο
> και να μενουν στο απυροβλητο πολυ δε περισσοτερο οταν διακυβευονται
> τοσο ευαισθητα ζητηματα οπως η γλωσσικη και η πνευματικη επαρκεια ενος
> κοσμου.

Χμμμμ ... είμαστε οι εχθροί και εσύ ο προστάτης της "γλωσσικης και
πνευματικης επαρκειας του κοσμου" ... ίσως η κατάσταση να είναι πιό
σοβαρό απ'ότι νόμιζα....

> Και ειναι ακομα  διπλα γελασμενοι γιατι δεν ειναι αυτοι που βαζουν
> τα φιλτρα, στα φιλτρα τους εχει βαλει ουσιαστικα μια ολοκληρη κοινοτητα
> χρηστων στην
> Ελλαδα που προφανως δεν εχει συνεπαρθει καθολου απο την "εθελοντισμο" τους
> και τους εχει συστηματικα γυρισμενη την πλατη.
> Δεν απασχολει κανεναν το οτι δεν εχει κινητοποιθει περισσοτερος κοσμος
> σε κατι τοσο σημαντικο οπως μια ελληνικη εκδοση GNU/Linux, η εστω
> καποιες μεταφρασεις;

Φυσικά και μας απασχολεί ... Καμμιά ιδέα?
> [...]
> οργανωμενων κοινοτητων, γιαυτο δεν θελουν projects η πρωτοβουλιες που
> ξεπερνουν τα ορια του κυκλου τους και
> αποθαρρυνουν newcomers. Εκει, μεταξυ τους, στον "κυκλο των χαμενων
> εθελοντων", μπορουν να παιρνουν ολο το credit για παρτη τους η δε
> συμμετοχη της "κοινοτητας" να εξαντλειται ως οφειλει στον ευλαβικο θαυμασμο
> και δοξολογηση του εθελοντισμου τους ανεβαζοντας τις μετοχες του.
> Γιατι μονο σε εναν τοπο σαν την νεοΕλλαδα θα μπορουσε ακομα και ο
> εθελοντισμος να ευτελιζεται τοσο ωστε να υπαρχει πρωτιστως για την

Μανία με τα "credits" έχεις .... Πάντως έχεις δίκιο.... μετά και από τα
τελευταία .po που έστειλα στο cvs πάνω από 10 γκόμενες λιποθυμάνε σε
κάθε μου εμφάνιση, με περιμένει ο Κωστόπουλος για συνέντευξη στα
περιοδικά του και αν δεν ήταν οι εκλογές θα μας είχε καλέσει εμένα τον
Σίμο και τον Νίκο, ο Στεφανόπουλος στο Προεδρικό Μέγαρο.
(Πάντως ακόμα περιμένουμε τις διορθώσεις σου για οποιαδήποτε
μετάφραση...) .... (Α.... και έχουμε μια θέση για έναν ακόμα στην
λιμουζίνα που θα μας μεταφέρει από το Αεροδρόμιο..στείλε μας εσύ τις
διορθώσεις και δεν θα σε ξεχάσουμε....)

> Βαλτε οσα φιλτρα θελετε. Αυτο σε τιποτα δε θα μειωσει το κακο που μια
> κακη δουλεια κανει
> και σε τιποτα δε θα περιορισει το δικαιωμα μας να κρινουμε και να
> αμφισβητουμε. Και πολυ
> περισσοτερο να συμμετεχουμε. Γιατι κυριοι Χ πρεπει να το καταλαβετε:

Ποιός σου είπε ότι δεν θέλουμε να συμμετέχεις? Ξαναδιάβασε το μήνυμα του
Σίμου...

Κώστας Παπαδήμας
Mozilla Localisation Project
Gnome Translation Project