[Fwd: SOLVED:ΕξυπηρετOLVED:ΕξυπηρετηVED:Εξυπηρετητής] (was [Open-source] X server = ?)

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Jan 13 00:36:08 EET 2004

(Επίτηδες έχω μείνει έξω από την συζήτηση για τον server μιας και το
θέμα είναι τόσο παλιό όσο και η πρώτες απόπειρες μετάφρασης
λογισμικού....- Πάντως για τους φοι-τητές - μελε-τητές του μέλλοντος :-p
μια αναζήτηση στις λίστες του hellug θα πρόσφερε πολύ γέλιο).
Πάντως φαίνεται ότι το "εξυπηρετητής" μετά από μακροχρόνιες-υποχθόνιες
προσπάθειες των φανατικών υποστηρικτών της :-) (συμπεριλαμβανόμενου και
του εαυτού μου) οδεύει προς την επίσημη αναγνώριση (είναι και
προτεινόμενος όρος ΕΛΟΤ βλ http://www.efcot.gr/Term_intro.htm .

Υ.Γ Κανένας για flamewar για το applet? - εφαρμογίδιο για εμάς και
Μικροδομοεφαρμογή για άλλους.... ;-)

Κώστας