Ellinopoihsh debian

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Tue Feb 24 16:13:27 EET 2004

On Tuesday 24 February 2004 15:49, niktaris at freemail.gr wrote:
> Blepontas to xamilo postosto metafrasis to debian 8a h8ela kai egw
> na simvalw stin ellinopoihsh tou debian. Nomizw oti mporw na
> dia8esw ligo xronw gia th metafrasi kapoiwn stoixeivn tou debian.
> An loipon nomizete oti mporw na boh8hsw den exete para na mou to
> peite

Φυσικά και μπορείς να συμβάλεις! Στα ακόλουθα URL εμφανίζεται η γενική
προσπάθεια του εξελληνισμού:

(κεντρική σελίδα)
http://people.debian.org/~barbier/intl/l10n/

l10n:
http://people.debian.org/~barbier/intl/l10n/po/el

po-debconf:
http://people.debian.org/~barbier/intl/l10n/po-debconf/el

με λίστες των πακέτων που μπορούν να εξελληνιστούν (δηλαδή
υποστηρίζουν gettext po αρχεία) αλλά δεν έχουν εξελληνιστεί ακόμη.
Απλώς διάλεξε κάποιο από όσα υπάρχουν και μετάφρασέ το. Θα προτιμούσα
η μετάφραση να γίνει σε UTF-8 για να υπάρχει μια ομοιομορφία. Αν πάλι
δε θες θα το μετατρέψω αργότερα, το θέμα είναι να υπάρχει η
μετάφραση. Τώρα όσον αφορά τα ηδη μετεφρασμένα, το po αρχείο όλων (ή
σχεδόν όλων) των μεταφράσεων ως τώρα βρίσκεται στη διεύθυνση

http://people.debian.org/~barbier/d-i/l10n/el/el.po

Εναλλακτικά, υπάρχει το θέμα του manual του installer, του testing,
και του ελέγχου των μεταφράσεων γενικότερα (το τελευταίο είναι λίγο
άχαρη δουλειά αλλά γενικά υπάρχουν αρκετές ασυνέπειες μεταξύ των
μεταφράσεων). Το συγκεκριμένο είναι τελευταίο στα TODO μου, αλλά
είναι αρκετά σημαντικό αν υποθέσουμε φυσικά ότι θέλουμε να μη
φρικάρει ο κόσμος που θα χρησιμοποιήσει debian ;-)

Υπάρχει αρκετό υλικό για δουλειά, το θέμα είναι να υπάρχει όρεξη!

Κώστας