news

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Dec 31 14:43:18 EET 2004

Στις 31-12-2004, ημέρα Παρ, και ώρα 13:46 +0200, ο/η Panayotis
Katsaloulis έγραψε:
> As to doyn oi admins twn listwn kai 9a mas poyn.

Πάντως εγώ προτιμώ να είναι εκτός newsgroups αυτή η λίστα μιας και λόγω
του θέματος της δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση. Για την υποστήριξη χρηστών
υπάρχει η migrate2linux και για τα flames και τα λοιπά θέματα υπάρχει η
l.g.u. Δεν βλέπω τον λόγο να είναι και η i18ngr στόχος offtopic θεμάτων
και των γνωστών flamewars του στυλ "ειστε ηλίθιοι που μεταφράζετε το x
όρο ως ψ" κτλ..

Καλή χρονιά
Κώστας