[Open-source] developer meeting (draft)

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Sat Apr 17 17:17:24 EEST 2004

On Friday 16 April 2004 07:01, Simos Xenitellis wrote:
> Einai poly kali idea.
>
> Gia tin prwti sinantisi, pistevw to 8ema me ton ejellinismo einai
> ikanopoiitiko.

8a n8ela kai ligo coding, px, eisagwgn UTF-8 upostnri3ns sto groff
(gia va exoume ta man pages se UTF-8 format). pros to parov p.x.
uposrnrizei eisodo UTF-8 alla oxi e3odo (n to avapodo de 8umamai).
Dev eivai avagkn va oloklnrw8ei apla va 3ekivnsei...

> Stin "agenda", 8a sinistousa:
> - Perigrafi gettext
> - Grapsimo efarmogis "Hello World", meta i18n kai l10n tis
> efarmogis (xgettext, KBabel, msgfmt, ektelesi)

POLY kaln idea!!!

> - MozillaTranslator
> - OOo localisation

auta mallov sav review evvoeis? giati eivai ligo polu oloklnrwmeva...

va pros8esoume kai ta:
- debconf translation (oxi polla mia prwtn epafn)
- review tns metafrasns tou debian installer?
- episnmavsn twv orwv pou gevika prokalouv sugxusn...

> Stin prwti sinantisi einai kalo na yparxoun periorismeni stoxoi
> (sini8ws tin prwti fora erxontai liga atoma) gia apofygi
> apogoitefsis.

eimai gevika ek fusews aisiodo3os kai elpizw oti 8a er8ouv polloi,
alla exeis dikio as exoume realistikous stoxous :-)

> Prosopiki systasi i parousiasi afti na ginotan ena apogevma (2 i
> 3-wri) se kentriko simeio (aithousa/amfitheatro) prosbasimo apo
> arketa atoma.

evvoeis 3 wres va eivai olo to meeting? liges eivai. eixa upopsiv mou
eva meeting nmeras... ektos av katalaba la8os...

Kwstas